دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

درد دل(مطلب ثابت)

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۲ ب.ظ

به نام او

السلام علیک یا ولی الله(عج)

ای مراقب امتحانات من!

همه آرزوم اینه که 

فقط یه بار

فقط و فقط یه بار

بیای بالای سرم تا سوالی ازت بپرسم...

هدف من از نشستن سر جلسه امتحان چیزی نیست جز دیدن روی ماه تو...

تا دم خیمه رسیدیم و ندیدیم تو را              دل ما اهل"قرن"بود،نمیدانستم




۹۳/۰۱/۰۵ موافقین ۴۲ مخالفین ۱
جم

نظرات  (۱۳۰)

موفق باشی خدا قوت دوست خوبم 

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۰ میثاق مشکوری
   به به عالی بود دنبال می شوید
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۱ سید مجتبی علمدار
بسم الله سلام قشنگ بود. مدتی نبودم
بروزم.
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۹ حدیث سامی
سلام...
خیلی خوشحالم دوباره با ی بیانی آشنا میشم...
و اینکه من عاشق اسم جلالم اول واسه اینکه اسم *خداست* و اینکه خب مشخصا خیلی با ابهته..
این شعر از خودتون بود؟؟؟
اگه آره عالی بود...
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۲ شرکت آسایش گستر هما
مرسی بابت بازدید
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
مطلب عالی ای بود .خوشحال میشم که به سایته منم سری بزنی
با تشکر
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۱ مجله میهن
ممنون ازین که لطف کردید سر زدید
با افتخار لینک شدید!
سلام
ممنون از حضورت و ممنون بابت کامنتت!
راستی با تبادل لینک موافقی؟!
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۱ کیمیا هاشمی
لینک شدید
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۴ بقیة الله هیئت الزهرا
سلام وبلاگ جالبی داری من شمارا لینک کردم شماام من را لینک کن وخئشحال میشم کسانی دیگر به وبلاگ من سر بزنن
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۲ خیمه دلسوختگان ایستگاه دانلود مداحی بروزترین ایستگاه دانلود مداحی
سلام و علیکم
موفق باشید
یاعلی مدد
مدیر خیمه دلسوختگان
با سلام
سایت تبادل لینک best-links.ir به دلیل محبوبیت بالا در نتایج گوگل و همچنین طراحی شده با الگوریتم های جدید گوگل در سال 2014 برای افزایش بازدید و رتبه شما شما دعوت به تبادل لینک رایگان می نماید. با ثبت لینک در این سایت بازدید وبلاگتان به صورت متوالی و پیوسته افزایش پیدا خواهد کرد. با ثبت لینک خود در این دایرکتوری لذت وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید: http://www.best-links.ir

سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
سلام دوست خوبم وبلاگ توپی داری .

دوست داری با هر بازدید کننده از وبلاگت یک تومن درآمد داشته باشی ، یعنی اگه روزی 500 بازدید کننده داشته باشی میشه روزی 500 تومن !

کافیه بیای تو سایت ما و عضو بشی و بعد کد رو دریافت و تو قالب وبلاگت بزاری و تموم - بشین و از درامدت لذت ببر - طرز کار سایت ما هم به این صورته که وقتی بازدید کننده به وبلاگ شما میاد وقتی تو وبتون کلیک کنه یک صفحه جدای تبلیغاتی براش باز میشه .

www.vatanrank.com
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۴۸ باران امیری
با سلام | آیا می دانید با ثبت لینک و تبادل لینک در سایت های معتبر و رنک بالا می توانید رنک و بازدید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید و از همه مهم تر از کار خود لذت ببرید ؟ سایت www.best-links.ir یکی از سایت های بسیار معتبر و محبوب تبادل لینک است که شما همین الان می توانید با یک کلیک با این سایت تبادل لینک رایگان کنید
www.best-links.ir
سلام خوبی؟
چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.
http://www.free-links.ir/
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۵ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۲ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
یک تیر و 2 نشان !!!

لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!

هم کسب درآمد و هم افزایش بازدید

کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
پرداخت منظم و تضمین شده

افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

1000 برابر ارزانتر و بهتر از پاپ آپ !!

بازدید وبلاگ و سایت خود را 99 برابر کنید

بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما

www.iAlexa.ir

سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس بیایی و ثبتش کنی تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان است و پر بازدید ممنون
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
خویشتن و مردم را هنگامی می شناسی ، که تنها شوی . اُرد بزرگ
وبسایت موسیقی.دارای امکانات بروز و جذاب ازجمله:مسابقه.موسیقی های بروز.موسیقی های پرطرفدار...iamir.vcp.ir%0D%0A--------------%0D%0Ahttp://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی
درد و رنج قبایی ست برازنده
برای اهل فهم
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۴ مهرداد معماری
سلام..شما رو لینک کردم..موفق باشید
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۵ علیرضا علی اکبری
وب خوبیست آماده تبادل لینک هستیم یاعلی
سلام صائم
میشه تو این ضعف روزه قدم رنجه کنین و ما رو مورد تفقدتون قرار بدین ؟!!
------------------------------------------
و شدی 75 ساله آقا ...
 ما و کریم ...
چگونه پرواز کنیم .. 


http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ رضا زارعی
زیبا بود
+
آپم
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۵ سید مجتبی علمدار
روزی شیر زنی برای دفاع از ولی زمانه خود برای دفاع از اسلام و آرمانهای آن که در مکتب پدر آموخته بود،خود را بین دیوار در قرار داد میان کوچه ها سیلی نامردان را به جان خرید.
آتش کین را دید که خانه اش را می سوزاند اما ایستاد و مقاومت کرد .که تا تاریخ هست و تا انسان وجود دارد الگویی باشد برای من و تو جوان شیعه .
ولی آیا ما آموختیم که در مکتب زهرا (س) جایگاه ولی چیست ؟ آیا آموختیم برای دفاع از اسلام چه بهایی باید داد؟ آیا آموختیم که چگونه با پهلوی شکسته قامت راست کنیم تا خاری در چشم دشمنان باشیم و امید فردای علی زمانه؟ در یک کلام آیا راه مبارزه را آموختیم؟
آیا فراموش کرده اید که تاریخ تکرار می شود و حال برای چندمین بار تاریخ تکرار شده و دشمنان زهرا (س) مهمترین یادگار او را که همان ولایت است مورد حمله قرار داده اند.
دشمنان به نام اسلام آمده اند و قرآن سر نیزه می کنند و در نهایت بی شرمی به قرآن پشت کرده اند و صدای هله هله شان گوش فلک را کرده تا مثل زمان پیامبر صدای رسول خدا که از زبان نایب فرزند او شنیده می شود به گوش نرسد.
وحال آیا نوبت ما نشده که برای دفاع از ولی زمانه ، خود را بین در و دیوار قرار دهیم؟ آیا وقت آن نشده که سیلی بخوریم؟
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۱ آوا غفاری
تنها چیزی ک الان همه دارن درده..
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۲ سید مجتبی علمدار
بسم رب الزهرا
شهدا پرواز کردند ، بیاییم پریدن را تمرین کنیم.
درد اینجاست 
که درد را نمیشود
به هیچ کس حالی کرد...!
...درود زیبا بود

سلام

درد را دردمند می داند چیست

پاسخ:
سلام
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۶ مجتبی چراغی
سلام وبلاگ خوبی دارید، موضوع خوبی هم انتخاب کردید
ولی به نظرم این توجه بیش از حد به درد تو نوشته هاتون داره نا امید رو ترویج میده
خیلی خوبه که ادم به درد ها توجه داشته باشه ولی فراموش نکنید که این درد ها نباید تمام دغدغه انسان بشوند چرا که انسان را به سوی نا امیدی خواهند برد و نا امید اولین مرحله سقوط است...
گفتم که وبلاگ زیبا دارید و زیبا هم نامگذاری کردید ولی توجه کنید که در کنار هر دردی که می گید باید یه دوتا لبخند هم ایجاد کنید نه اینکه به بیان درد بسنده کنید.
بیان صرف درد، سیاهی به بار می آورد مانند همان حسی که من بعد از خواندن اکثر مطالب شما بهم منتقل شد
البت شاید برخی دوستان با این نظر مخالف باشند اما این نظر و حس بنده است که لازم دونستم بیان کنم....
در ضمن تشکر می کنم از اینکه به من سر زدید
پاسخ:
سلام
ممنون
بارها گفتم دارم بهش فکر میکنم...

سلام دوست عزیز سایت شما لینک شد در قسمت پیوندها مطالب خوبی گذاشته بودی در وبلاگتان انشا الله موفق باشید دوست من

به امید دیدار

سلام دوست عزیز.گرچه تعریفی که از شما کردم در خور آن بودید.اما یک انتقاد هم دارم.اولاً  متوجه منظورتون از یگانه درد کشیده و درد آفرین چیه؟...اصولاً خداوند انسان را در فلاکت نیافریده.انسانها در شادی و رستگاری آفریده شده اند مگر اینکه خود موجبات درد و فلاکت خود را فراهم آورند.امیدوارم که وقتی از دردهای خودمون میگیم نیم نگاهی به کسانی داشته باشیم که واقعاً مستاصلند.به امید روزی که باور کنیم هر آنچه بخواهیم میتونیم در جهت بهبود اوضاع انجام بدیم.
پاسخ:
سلام
واقعا ممنونم
بله درست میفرمایید
بعضی وقتها درد از ناحیه خودمونه ولی بعضی وقت ها درد از ناحیه خداست تا به خودمون بیایم و از غفلت خارج بشیم.
جای بحث زیاده و بنده هم خیلی خوشحال میشم.
قول میدم تامل بیشتری کنم...
یاعلی
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۰ حسن دلجویی
سلام.خیلی زیبا بود.
سلام.مطالب شما خیلی خوبه...آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸ حسین عباسی
سلام
 از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه سخت است
 برای سلامتی حاج اقا مهدوی دعا کنید این روز ها بچه های دانشگاه غمگین اند
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۲ افسر ولایی مهدی(عج)

سلام همسنگر بزرگوار.

خواهشا برای سلامتی آیت الله مهدوی کنی(حفظه الله) دعا کنید.
یادتون نره که ایشون یکی از یاران باوفای حضرت آقا هستند.
باید مراقب باشیم؛ چون احتمالا "پدر خوانده"، برای تصاحب مقام ایشون دندون تیز کرده؛ امیدوارم اگه خدای ناکرده اتفاقی هم بیفته، ان شاءالله رد صلاحیت بشه.

دعا کنید تا حضرت آقا یکی دیگه از یارانش رو از دست نده.

برای سلامتی ایشون ختم 20 میلیونی صلوات و حمد گرفته ایم.

سهم هرکسی که این مطلب رو میخونه، 10 صلوات و 10 حمد و اشتراک در وب هست.

امیدوارم قطع کننده زنجیر نباشید...

التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.

۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۱ نور الله مزینانی
جالب بود انشاءاله موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۶ منتظران ظهور
بسلام . موفق باشیدhttp://mnasfiya.blog.ir/
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام برادر..خوبی؟ ما یه سایت هنری داریم که میتونی شعراتو بزاری توش..تا بقیه دربارش نظر بدن..اگه دوست داشتی بیا.. http://honarno.com/forum/forum.php
پاسخ:
سلام
الحمدلله
با سلام به تو دوست عزیز وبلاگ زیبا و بسیار احساسی ای داری!شعرهایت را بسیار دوست داشتم.برایت آرزوی موفقیت می کنم.
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۱ آرمان بدیعی
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۲ سیدمحسن علوی
قدغن بود...نمیدانستم!!!
جالب بود...
لینک شدید...
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۰ محله پایتخت
بسیار هنرمندانه بود من شما را لینک کردم.
پاسخ:
سلام تشکر
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۴ مرتضی آزاد
سلام. خیلی عالی بود.
پاسخ:
سلام تشکر
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۵ جای خالی .....
 گریه بر من قدغن بود،نمیدانستم...
عجب حرفی بود......
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۱ مهدی منفردیان
با سلام خیلی عالی بود
چیزی جالب بود و زیبا بود
با تشکر منفردیان

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۶ محسن عروجی
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۵ فاطمه رستمی
((وبلاگ بی نظیری داشتید.))
سلام
وب سایت رزمنده ی مجازی با قسمت سوم طنز های انتقادی در غالب انشا به روز است.
یا علی

باسلام
اگر تبلیغاتی درباره ی وباگ خود دارید کاملا رایگان به ما به دهید تا ما آن را در وبسایت خودمان به صورت کاملا رایگان بگذاریم.
باتشکر
منتظر نظرات شما هستیم.
فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد ..
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۴ کانون صاحب الزمان
همه ی دردها فروشی نیست...
روز جانباز مبارک
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۰ کانون صاحب الزمان
سلام . درد مردم داشتن خوبه.
پاسخ:
سلام
در صورت امکان خودتون رو معرفی کنید تا خوانندگان بیشتر باهاتون آشنا بشن.
من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکن ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
آن درد به صد هزار درمان ندهم

یا علی! موفق باشید.
پاسخ:
سلام
به موقع ش چشم...
ولی فکر میکنم ارزش خاصی نداره بنده شناخته بشم...
ازدوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹ محسن تقی زاده
سلامـ
اگر درد هست درمان نیز هست...

پاسخ:
سلام
درسته...
ولی اول باید قبول کنیم که درد داریم تا  بعد بریم به سمت درمان...
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۵ گلبرگ دانلود
سلام ، 
فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد ..
میلاد با سعادت علمدار کربلا،حضرت عباس (ع) بر شما تبریک و تهنیت باد .
با نرم افزارهای جدید در خدمتتان هستیم .
یاعلی
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۱ مریم اسکندری
این مطلب تون منو بد جوری به یاد امام عصر انداخت
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷ الهام سدری
اینهمه تکرار کلمۀ "درد" برای خود شما و مخاطبان انرژی های منفی زیادی دارها
مطمئناً خودتون به این موضوع واقف هستید !
ولی خب آخه چرا ؟
پاسخ:
سلام آبجی گلم!
ممنون که لایق نظر دادن ذونستید ما رو.
دارم بهش فکر میکنم...
((خیلی خوشم آمد ولی حیف که آخرشو خراب کردی و به سن من نبود . ))

باسلام

ممنونم از دعوتون به وبلاگم،وبلاگی جالب همراه مطالب جالب.

من مایل به تبادل لینک باشما را دارم،اگر نیز مایل بودیددر وبلاگمان اطلاع دهید.

باتشکر

منتظر نظرات شما هستیم.!؟

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳ زهرا عزیزی
سلام ممنون از مطالبتون
پاسخ:
سلام آبجی گلم!
ممنون از شما
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۳ محمد علی احمدی منش
سلام
ان شاءالله موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۸ ی آنتی زایون
سلام
ممنون بسیار جالب بود ...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون...
نوشتن راجع به دردا گاهی باعث میشه تحملش آسون تر شه!
ولی همه ش در مورد مشکلات گفتن خودش مشکل آفرینه!!
پاسخ:
سلام
تو فکرشم...
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷ امیرعباس فرهادی
ممنون از دعوتتون
پاسخ:
سلام 
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳ خانواده ی بازی ها
سلام عزیزم من بهت سرزدم تو هم سرزدی لطفا تبادل لینک انجام بده و یک نظر بزار تا منم تبادل کنم این درد فروشی رو تا دردامون تقسیم بشه ممنون مثل همیشه عالی هستی
پاسخ:
سلام
سلام علیکم
بسیار زیبا
التماس دعا
پاسخ:
سلام بر شما...
ممنون
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۶ امید شریفی
سلام وبلاگ خوبی دارید، موضوع خوبی هم انتخاب کردید
ولی به نظرم این توجه بیش از حد به درد تو نوشته هاتون داره نا امید رو ترویج میده
خیلی خوبه که ادم به درد ها توجه داشته باشه ولی فراموش نکنید که این درد ها نباید تمام دغدغه انسان بشوند چرا که انسان را به سوی نا امیدی خواهند برد و نا امید اولین مرحله سقوط است...
گفتم که وبلاگ زیبا دارید و زیبا هم نامگذاری کردید ولی توجه کنید که در کنار هر دردی که می گید باید یه دوتا لبخند هم ایجاد کنید نه اینکه به بیان درد بسنده کنید.
بیان صرف درد، سیاهی به بار می آورد مانند همان حسی که من بعد از خواندن اکثر مطالب شما بهم منتقل شد
البت شاید برخی دوستان با این نظر مخالف باشند اما این نظر و حس بنده است که لازم دونستم بیان کنم....
در ضمن تشکر می کنم از اینکه به من سر زدید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
درست میفرمایید.
دور از ذهن خودم هم نیست ایشالا...
سلام
بسی عالی
پایدار و استوار باشید
خوشحال شدم از آشنایی با وبتون
پاسخ:
سلام
ممنون
درب دردفروشی به روی همه بازه
مخصوصا دوست بزرگواری مثل شما...
سلام مطلب جالبی بود با تشکر
moshavermental.avistak.com
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۸ محمد شریفی
با عرض سلام و خسته نباشیدموفق و موید باشید
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۵ علیرضا علی اکبری
سلام حتما در صورت تبادل لینک اعلام فرمائید
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۷ میثم اکبری
سلام
این یگانه دردکشیده و دردآفرین منظورتون کیه؟!!

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون بزرگوار!
خودتون چی فکر میکنید؟
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۲ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / ماه شعبان ماه عبادت وتوسل 
فرمایشات امام خامنه ای در مورد ماه شعبان 
به روز هستیم 
تشریف بیاورید 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۱ امیر صانعی خوانساری
بلاگ خوبی داری. از نوشته هات خوشم اومد.موفق باشی
پاسخ:
سلام ممنون
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۵ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر حقیقت زهد در اسلام 
به روز هستیم تشریف بیاورید
http://ammar-g.blog.ir/
 یا علی

چیزهایی که از دست داده ای را بحساب نیاور  چون گذشته هرگز برنمیگردد اما گاهی اوقات، آینده میتواند چیزهایی که از دست داده ای را برگرداند  به آن فکر کن .

موفق باشید
برگرفته شده از hematifarsani.blog.ir
پاسخ:
سلام خیلی زیباست...
بلاگی خوبی شاید بشه. اما دو نکته همین جوری
1 درد هست اما طبیب هم هست هست هست به خدا هست
2 تقیه درد زیباترین نمایش ایمان است
یا علی
پاسخ:
سلام قربون شما...
دو نکته همین جوری
1) طبیب هست ولی به حرفش عمل نمیکنیم،این درست ولی منافاتی با درد نوشتن نداره...ما مینویسیم تا نیاز به طبیب رو فراموش نکنیم...
2)باید احساس کنیم که درد داریم.ما بی خیالیم.نکته اینجاست...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۳۱ غلامرضا پیرامون
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام
کاملا درسته
ممنون که سر زدید
یاعلی
سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدید
از مطالب و نظرات شما استفاده می کنیم برای بهتر شدن وبلاگمون
پاسبان حرم دل شده ام شب به شب / تا در این پرده جز اندیشه او نگذارم

خدایا!

نگاهمان را از غیر خودت بگردان و ما را نگران خودت بگردان

**سید مهدی شجاعی**
سلام وبلاگ جالبی داری
پاسخ:
سلام
ممنون
لطف دارید...
سلام وبلاگ شما بسیار زیباست اگر با تبادل لینک موافقی بگو
سلام
  ممنون از توجه و مطلب فوق‌العاده‌ی شما.
پاسخ:
سلام 
ممنون
لطف دارید...
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۳ سید محمد هادی اعرابی
درد ما را نیست درمان
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۹ فاطمه جلالپور

سلام

ممنون به وبم سرزده بودید.

چرا درد فروشی؟ این همه چیزای قشنگ خدا آفریده چرا درد؟

پاسخ:
سلام خواهر گلم!
درست فرمودید آفریده های خدا همشون زیبا هستند...
حتی درد ما آدم ها هم زیباست....
پیش دردآمد رو کامل خوندید؟
بزرگترین دشمن انسان جهل اوست ...
پاسخ:
زیبا...

درد داریم تا درد ! درد روحی نباشه امراض جسمی خوب میشه :)
لطف کنین لیست قیمتهای دردارو هم بنویسین :)


پاسخ:
بحث قیمت ها رو توی پیش دردآمد بهش اشاره کردم.
ممنون از توجهات اقتصادیتون...
زیبا.به ماهم سر بزنید
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۱۰ ابراهیم مالکی نژاد
سلام
ممنون از دعوتتان دوست عزیز
ایده خوبی است.
امیدوارم که در هدفتون موفق باشید.
سلام شما در تنها مسیر لینک شدید
اسم زیبایی داره وبلاگتون و کمی درد...
درد...
به روزم به مجرم؟
"مصطفی و بانو"
سلام
درد بی دردی علاجش آتش است.
سلام
احسنت به شما واقعا وبلاگ زیبایی دارید 
لینک شدید.
یا علی
سلام آقا دمت گرم
از کدوم درد بگم
از بیکاری
از مریضی
از تنبلی
از فلاکت
از گناه که از همه ی دردام سنگینتره
و اینکه شیطون خرمالم کرده وبه وادی شهوت کشونده
توروبه خدا برام دعا کنید
سلام
عجب عنوان جالبی دارید 
غافل گیر شدیم . 

سلام

موضوعیت وب رو فهمیدم و خوشم اومد
اما با "درد فروشی" مشکل دارم!
درد رو میشه خرید اما نمیشه فروخت!
چون فروشنده اش ما نیستیم... اون بالا سری میتونه درد بفروشه فقط!
(درد ِ حقیقی و معنوی منظورمه)

+ این صرفاً نظر بنده بود و اثری رو ارزش حرکت زیبای شما نداره
++ محض احتیاط عذر میخوام
وبلاگ خوبی دارید بازم به من سر بزنید
سلام دوست عزیز
بسیار عالی وجالب بود
موفق باشید
خداقوت
سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
سلام
با عملیات فریبت حال کردم
دانشگاه آزاد اسلامی سردرود
یاحق
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۷ حسام الدین باقروند نوید
سلام خوب نیست به جای دردفروشی شــــــــــــادی فـــــــــــــروشـــــی باز کنید؟
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۷ حسام الدین باقروند نوید
سلام خوب نیست به جای دردفروشی شــــــــــــادی فـــــــــــــروشـــــی باز کنید؟
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون
پیشنهاد میکنم پیش دردآمد رو با دقت بخونید.
درر مثل درد دوری...
دوری از آقا (عج)....
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۹ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم

با پوستر / وسوسه شیطان
به روز هستیم 
حتما تشریف بیاورید
http://ammar-g.blog.ir/

یا علی
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۵ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما دوست عزیز
اگر خون ایرانی در رگ هایت جریان دارد، لینک زیر را نگاه کن و نظرت خودت را به عنوان یک ایرانی درباره ی آن بیان کن.
در صورتی که مایل به تبادل لینک هستید در بخش نظرات وبلاگ بنده عنوان کنید.
موفق باشی و سرافراز - یا حق

۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۱ محمد عباسی فرد
سلام و درود
با نظرتون در وب حقیر ، متعجب شدم
درد فروشی ... !!!!!
جالب است و تامل بر انگیز
از خواندن پست ها لذت بردم
اما یک چیز ...
" درد و بلات بخوره تو سر هرچی نارفیقه داداش "
یا علی
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۳۹ سعید ابراهیمی
السلام
نثر زیبایی دارید،
تقویتش کنید و برسانیدش به اوج...
برخی نوشته ها برایم جذابیت خاصی داشت
مثل نوشته خودکــار...
به هرحال امیدوارم
پیروز و استوار، زندگی کنید....
یا زهرا.
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۳۰ غلامعلی حسینی بهجانی
هر آنچه از دل بر آید، لاجرم بر دل نشیند.
وبلاگ زیبایی دارید...
پاسخ:
سپاس
سید چی تو مغزته ؟؟؟ به قول خودت دردت چیه ؟؟؟
پاسخ:
حالا مغز چی هست؟
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۳ حسین بوذرجمهری
سلام
وبلاگ جالبیه. خلاقیت خوبی توی انتخاب اسم داشتی.
فعلا یک چیز که مقداری اذیتم کرد استفاده بیش از حد از علامت تعجبه. به نظرم کمتر و در جاهای واجبتر استفاده کنی بهتره.
موفق باشی
یاعلی
پاسخ:
تشکر
ممنون از پیشنهادتون...
ایشالا سعی میکنم نقایص کارم رو کاهش بدم.
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۸ هم آفرینان آموزش و پروش
با نام خدا و با سلام

گل بوته ی باغ مصطفی زهرا بود
آلاله‌ی داغ مرتضی زهرا بود

خورشید بلند ،درشبستان وجود
سرچشمه ی رحمت خدا زهرا بود

میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر شما و بازدیدکنندگان محترمتان مبارک.
پاسخ:
میلاد نور هستی(س) برشما مبارک...
با سلام وبلاگ شما هم بسیار عالیست موفق باشید.
اگر مایل به تبادل لینک بودید در خدمتیم.
در ضمن نسخه فعلی و فعال این وبلاگ در سرویس بلاگفاست sheeraeni.blogfa.com فعلا در اونجا در خدمتیم.
یاحق
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۲ ماح - حاجی پور
امروز هم به وبلاگ تعطیلت سر زدم
دیگه سر نمیزنم
از 5 فروردین خبری نیست×!
09102081591

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۰ محمدرضا بیات
سلام
تا اینجاش خوبه.
راستش نمیدونم تو سرت چی میگذره... واسه خودت عالمی داری که من نمیدونم توش چه خبره، ولی ظاهرا از اوناس که گربه سگ رو میخوره و آدم نهنگ رو. در هر صورت خدا پشت و پناهت!
سلام دوست عزیزم به پاس آنانکه آچار فرانسه را دنبال میکنند اچار فرانسه 3 دو روز زود تر آماده شد.

بخش سوم آچار فرانسه (کمک به کاربران blog.ir)
امروز انتشار داده شد
آدرس مطلب:
http://unit-sardroud.blog.ir/post/327
موضوع : کد جستجوگر مطالب وبلاگهای بیان با جستجوگر سلام

لطفا نظرات خود را راجع به سری آموزش آچارفرانسه بلاگ  بیان به ما ابلاغ کنید.

مفتخریم که کاربران ما شما هستید.
سلام ضمن عرض خسته نباشید به شما کاربر زحمت کش و فعال سایت بلاگ . آی آر
بنابه درخواست زیاد آموزش کار با blog.ir
برآن شدیم سری آموزش های بلاگ.آی آر را با نام آچارفرانسه بلاگ. آی آر در اختیار دوستان عزیز قرار دهیم.
آدرس مطلب آچارفرانسه 1:
http://unit-sardroud.blog.ir/post/322
موضوع بخش قبل:
کد صفحه بندی مطالب وبلاگ های بلاگ
---------------->
بخش دوم آچار فرانسه (کمک به کاربران blog.ir)
انتشار داده شد
آدرس مطلب:
http://unit-sardroud.blog.ir/post/326
موضوع : کد اشتراک گذاری مطالب وبلاگ های بیان در شبکه های اجتماعی فیس بوک گوگل پلاس و افسران


لطفا نظرات خود را راجع به سری آموزش آچارفرانسه بلاگ  بیان به ما ابلاغ کنید.

مفتخریم که کاربران و بازدیدکنندگان گلی مثل شما داریم.
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۵ ماح - حاجی پور
سلام
پیامکتونو دریافت کردم و وبلاگ رو دیدم
از لینک بیان به نظر میاد از دوستان مشق توحید باشید
راستش من خیلی وبلاگ خون نیستم
خصوصا اگر مخاطب بخواد مرموز باشه 
مشق توحید هم به خاطر دوستان میرم
اما موضوع خوبی شاید باشد  این درد و درد فروشی
گفت مرد را دردی اگر باشد خوش است 
درد بی دردی علاجش آتش است

سلام ممنون به وب خود آمدید
شما با کمال افتخار لینک شدید آدرس لینکستان ما
http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan
سلام سال نو مبارک هم میهن
وبلاگ زیبایی داری / در صورت تمایل و رضایت برای حمایت از سایت میهن پست و در دسترس بودن اخبار ، گزارش و عکس های جالب، میهن پست را در وب زیبایتان لینک کنید.
در صورت امکان اخبار ، مطالب و عکس های دیدنی خود را برای ما ارسال تا با نام شما در سایت درج شود.
با ما در ارتباط باشید.
با آرزوی سالی خوب برای شما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی