دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نقدینگى

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ
خدایا!اون قدر نقدینگى محبتت رو توى جامعه دلم افزایش دادى که نرخ تورم جسارتم بالا رفت...
۹۳/۱۰/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۷)

۱۸ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۸ محمدرضا بیات
سلام
آره والاه...

خوب بود!
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ صدای سکوت
خدایا
 قیمت محبتت چنده ......
من که هرچی کارمیکنم نمیتونم پولشو جور کنم....
تو این بازار به هر کی میگی چند ،میگه قیمتا تغییر میکینه ،باید زنگ بزنم بپرسم.... خدایا رحمی به این دل ما بکن......
سوءمحبت گرفته ها.....
ابر اقتصاددانو کی میفرستی....
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۹ ماح(حاجی پور)
سلام

وبلاگت ماشا الله بزرگ شده ...چه قدی کشیده

موفق باشید
ارادت
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۰ حدیث سامی
:)
ک اینطور...
عالین واقعا عالی...
خیلی خوشحالم ک باهاتون آشنا شدم...
اسمتون واقعا برازندتونه...
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۵ حدیث سامی
سلام... خیلی خوب بود.. :) مرسی.

مشکـل دنیـا صـرفــه جــویــی است 
هرکسی کاری را انجام می دهدکه 
بـــرایـش صرف می کنــد...!

 الهی قمشه ای
وفتی کسی کار اشتباهی میکنه ما بلافاصله به تنبیه اون شخص فکر میکنیم. گاهی میشه با بخشیدن فرد را خجالت زده کرد. ما خلیفه خدا روی زمینیم، خیلی وقت ها شده گناه کردیم و منتظر عذاب بودیم ولی دیدیم نعمتی از جانب خدا رسیده و خجالت زده شدیم. بنظرمن ماهم باید این کار را به عنوان خلیفه خدا تمرین کنیم.
اللهم کم من قبیح سترته(چه بدی های زیادی که پوشاندی)، و کم من فادح من البلاء اقلته( و چه بلاهای زیادی که برطرف کردی)، و کم من عثار وقیته(چه جاهای زیادی که دستم رو گرفتی)... وکم من ثناء جمیل لست اهل له نشرته( و چه لقب ها و سخنان خوبی که من اهلش نبودم درباره من گسترش دادی).
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۷ محمد هنری
البته اگرم راه داره یه کم تورم کشورم بیار پایین تا این جوونا ازدواج کنن بعدش ببر بالا تا به فکر یه کاری بیفتن تنبلا:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی