دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سهم من...

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ

پرکشیدن سهم تو، خواب پریدن سهم من

در جوانی جام حسرت سرکشیدن سهم من

رو به هر جایی زدم رویم زمین خورد و شکست 

روی خوش از آینه، حتی ندیدن، سهم من

خون دل خوردم، نمی دانم چرا عقلم پرید؟

پا به پای عشق تو با سر دویدن سهم من

از میان جمله هایی که به ذهنم میرسند

گفتن"من عاشقت هستم شدیدا"سهم من

خوش به این بودم که تفریحت مرور شعرم است

تا که فهمیدم شده آن هم جدیداٌ سهم من

رنگ می بازد سهامم پیش آن تک سهم تو

از تمام سهم ها خیری ندیدن سهم من...

جم1393/12/06

۹۳/۱۲/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۴)

خداوند شما و سهم هاتونو برا ما حفظ کنه
علی مدد
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۰ الهام نظری
سلام
خانم سامی وبلاگتون رو بهم معرفی کردند
همونطور که گفتند لذت بردم از خوندن اشعارتون

از میان جمله هایی که به ذهنم میرسند

گفتن"من عاشقت هستم شدیدا"سهم من

زیبا بود
سلام... *خداجونو هزاران بار شکر* بابت اینکه لذت بردن از این شعرو قسمتم کرد...

بابا شما معرکه این.... عالی عالی عالی من هرچی بگم کم گفتم...
تصمیم ندارید منتشر کنید؟؟؟

واقعا لذت بردم ... خیلی خیلی *خداجونو شکر * میکنم ک افتخارآشنایی با شمارو سهم من کرد :) مرسی بازم بذارید از شعراتون....
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۴ فروهر وَ فرداد
به امید بهبودی سهمتان در سال جدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی