دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نام تو برده و از نام خودم سیر شوم...

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

طاقتی نیست دگر طعمه شمشیر شوم             خوش به بر هم زدن خلوت زنجیر شوم

وزن سنگین غزل از نفس انداخت مرا                  بی سبب نیست که این گونه زمین گیر شوم

سد من تا شکن زلف تو را دید شکست              وقت آن شد که به یک باره سرازیر شوم

عهد کردم که ز حال دل خود دم نزنم                  بیمناکم که به فتوای تو تکفیر شوم

ناخدای دل من با تو خدا شد،صنما!                    حق بده،گوشه محراب تو من پیر شوم

عمرم اندر طلب وصل لبت طی شد و رفت            در کف باده همین مانده که تبخیر شوم

دست تقدیر چنین بر سر من سایه فکند               نام تو برده و از نام خودم سیر شوم

جم1393/03/15

۹۳/۰۳/۱۷ موافقین ۱۶ مخالفین ۱
جم

نظرات  (۳۲)

۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۰ حدیث سامی
بابا ایول....
خیلی عالی شعر میگید...
البته با شعراتون میشه حدس زد 30 ...یا دیگه 25 ب بالا باشید...
فوق العاده ان....
سلام. ممنون که اومدید
با تفکیک جنسیتی بروزم..
haqiqat.blog.ir
با افتخار لینک شدید 
یاعلی
بی سبب نیست که اینگونه زمین گیر شدم...
سلام به روزیم...

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۲ حسین احمدی
سلام
غزل زیبا وجالبی بود
موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۹ مهداد میانجی
واقعا عالیه
اگه اجازه بدین میذارمش تو وبلاگم
پاسخ:
سلام
موجب افتخاره
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۱ مظهر جوانمیری

عاشقم...
به دنبال عشقم...
.
عشقت سیری چند؟!



ممنونم سر زدین به بلاگم
حیف درد دوری معشوق نگذاشت لذت ببرم

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۹ حسین احمدی

سلام دوست خوبم خدا قوت شعر قشنگ و جالبی  بود لذت بردم

پاسخ:
سلام 
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۵ حسین آرایش
عالی بود دوست خوب من.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۶ آزاده روحانی
سلام
خیلی لذت بردم.
البته تخصصی ندارم ولی به نظرم خیلی وزین و روان اومد.
موفق باشید.

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۹ محدثه انصاری
خیلی قشنگ بود
مصراع سوم هم تعبیر جالبی بود

مانا باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳ فرهاد بابایی
سلام.از پیام پر مهرتون سپاس.وبلاگتون رو دیدم و شعر زیباتون رو خوندم.هم وبلاگ پرمغزی دارید و هم اشعار زیبایی.باعث بسی افتخاره که از علم شما استفاده کنم.اینجانب با اجازه وبلاگتون رو به سایتم پیوند میکنم.همواره موفق باشید و سربلند و بی درد!
پاسخ:
سلام
قرارمون نبود این قدر تعریف کنید.
ممنون
دست تقدیر چنین بر سرمن سایه فکند / نام تو برده و از نام خودم سیر شوم 

+ عالی :)
پاسخ:
سلام 
ممنون
سلام علیکم

لینک شدید . . .

موفق باشید
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون
سلام
بسیار عالی
اشعارتون پر برکت ان شاءالله
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
نام تو برده و از نام خودم سیر شوم...


سلام
قشنگ بود



پاسخ:
سلام
خوش اومدید
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۱ مسعود حاجی جمهوری
سلام  عالی بود
 ممنون
 بازم تونستی به ماسربزن
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۱ آرمین حسینی
سلام
بسیار زیبا بود استفاده بردم

شعری هم از این حقیر تقدیم ساحت امام عصر عج


ای خدا با نور مهدی ات هدایت کن مرا

                           با عنایت های او اهل کرامت کن مرا

ازغم هجران او زنگار بر دل بسته ام

                      شستشو زنگار دل با آب رحمت کن مرا

یارب این ویران سرای دل خراب هجر اوست

                          با عنایت های آن مولا،عمارت کن مرا

خانه ی دل جایگاه مهرآل مصطفی ست

                         خانه دار حرمت آل محمد(ص)کن مرا

چند باشم همچون شمع بازیچه ی بادفنا

                               زنده و جاوید بانور ولایت کن مرا

طی بشد عمر و جوانی درهوا و در هوس

                        رهنمونه توبه با اشک و ندامت کن مرا

شعر:محسن حسینی

الهم عجل لولیک الفرج.آمین
پاسخ:
سلام
بسیار زیبا 
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۴ سیدمحمدمهدی مرتضوی
زیبا بود...

وبلاگتون رو لینک کردم......

شما هم اگر خواستید وبلاگ مرا لینک کنید......
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۴ خادم الشهداء
خیلی خیلی زیباست
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۴ کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان
خلی زیبا بود
خسته نباشید
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۲۳ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ،
 از ورژن جدید قالب راز دیدن فرمایید .
یاعلی
عهد کردم که ز حال دل خود دم نزنم      بیمناکم که به فتوای تو تکفیر شوم
طبع شاعر داشتن نعمته...
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۷ زندگی شیرین است با حضور آقا
بسم الله
سلام علیک همسایه
جم عزیز ممنون
ماشاالله خوب به نظم می کشید.
انشاالله موفق و سرفراز باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
علیک سلام برادر 
سپاسگذارم
زیبا
چه عکس جالبی
پاسخ:
سلام 
ممنون
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۳ محمد محمودی
سلام
بسیار جالب بود
خدا قوت
پاسخ:
سلام
ممنون
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۷ محمدرضا چکن
سلام
بسیار زیبا بود.
پاسخ:
سلام 
ممنون
سلام..مممنون از حضورتون...واقعا زیبا بود...متون بسیار زیبایی دارین...موفق باشین
پاسخ:
سلام تشکر
طیب الله
یا علی
قلمتون متعالی
پاسخ:

سلام
ممنون
بسم رب الحسین


زیباست...اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام 
ممنون
سلام
برمیگیردم میخونم ان شاءالله
مطلب ویرایش شد.
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۲ جای خالی .....
سلام.
هرچه ستایش کنم کم است..هرچند عددی نیستم که ستایشم قابل باشد.
اما عالی بود...

پاسخ:
سلام 
این چه حرفیه؟
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی