دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چراغ معرفت

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دلم تنگ و بساط شعر جور است

غیابت بی شک از جنس حضور است

تو رفتی،قلب من مثل بلوری...

ترک برداشته اما صبور است

تو می خندی برادر از ته دل

ولی من هرچه می خندم به زور است

من آن جامانده بیچاره ام که

مسیرش از حوالی تو دور است

روان شد خون پاکت بر زمین تا

کند فریاد:هنگام ظهور است

میان کوچه های خاطراتت

دلم همواره در حال عبور است

به خاطر مانده آن تک بیتت ای دوست!

و لب هایم کنون گرم مرور است...

"در آن مجلس که شور بی شعور است

چراغ معرفت ها سوت و کور است"

جم94/10/22

درد دلی با رفیق سفرکرده،مدافع حرم شهید حمید سیاهکالی مرادی

حمید مرادی

۹۴/۱۰/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۲)

ممنون شعر قشنگی بود.

درود

با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید

http://zonashop.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی