دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

درد بی دردی

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ

نوروزه و همه خوشحالند...

خیلی ها علت خوشحالی نوروز رو نمیدونن،شاید به این دلیل که پدرها و مادرهاشون توی این ایام خوشحال بودن، الان اون ها هم خوشحالن،شایدم به دلیل اینکه الان همه مردم خوشحالن اون ها هم خوشحالن.شاید اگه از اکثر مردم بپرسی که چرا این قدر خوشحالید،جواب معقولی ندارن.شاید اگه از صدا و سیما که امسال مخصوصا صدای سازوآوازش گوش زمین رو کر کرده هم بپرسی دلیل خاصی نداشته باشه.

من میتونم تا حدودی جواب این سوال رو بدم.

فکر میکنم علت این همه خوشحالی بی دردیه!!!

اما تو همین نوروز من یه عده رو میشناسم که پیرهن مشکی به تن کردن و عزادارن.عزادار یه مادر جوون و مظلومه که دلیل بالاتر از این انصافا برای عزادار بودن وجود نداره.اون هم مادری که زبون ها در وصف ذره ای از بزرگیش الکنه.

آی مردم!من دارم از درد میگم.از درد بازو و پهلوی یه زن باردار،از درد غرور یه آقازاده،از درد پنهانی یه مرد اونم مرد مردا،از بی تفاوتی و غفلت خودمون و صدا و سیمای جمهوری اسلامی،از درد خوشحالی

و خلاصه

از درد بی دردی...

۹۳/۰۱/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۳)

شما هم که همیشه خدا به افراد مشکوکید..... حالا ملت دو روز تو عید بخندند به پر عبای شما بر میخوره......   والله اسلام دین باعشقیه همه و همش خندست
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۷ رضا علینقی پور

سلام سید جون

چه خوب است که درد داشته باشیم. بی دردی بد دردی است. البته درد چه چیزی داشتن هم مهم است.

یا زهرا س

آپ هستم با "چه جالب"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی