دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

درد سر یا دردسر؟

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ


حدود یه ماه پیش یکی از رفقای خوبم که واقعا جوون خیلی پاکیه،ناگهانی و بی هوا ضربه ای به سرش خورده بود و راهی بیمارستان و اتاق عمل شده بود.وقتی که خبر بستری شدنش رو شنیدم خیلی شوکه شدم که آخه فلانی که این قدر پاکه و میتونم شهادت بدم که از اکثر گناه ها معصومه،چرا این اتفاق واسش افتاده؟

الحمدلله به خیر گذشت و عمل جراحی سرش موفقیت آمیز بود و به سلامتی اومد خونه.وقتی رفتم عیادتش یه حرفی زد جا خوردم؛گفت:حتما تقاص اشتباهات و گناهای من بوده.من تو دلم لبخندی زدم و زیر لب گفتم:اگه تنبیه گناه تو اینه،پس من چه جوری باید تنبیه شم؟

رفقا!

این دردها تا اونجایی که فکر کوچیک من به من میگه واسه پاک شدن آدمای خوب تو خود این دنیائه.خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.

۹۳/۰۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۱)

۰۹ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۳۰ بهنام عبدالهی
با سلام خدمت شما.
مطلب بسیار زیبا و جالب بود.
امیدوارم که شما هم به وبلاگ بنده سر بزنید و با نظرات خود مرا راهنمایی کنید.
به وبلاگ: نوشته هایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی