دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وصال یا فراق

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ


چند شب پیش با یکی از رفقای با مرام داشتیم راجع به رفاقت صحبت میکردیم.بهش گفتم بزن تو گوشم شاید آدم شم،اگه رفیق نزنه،پس کی بزنه؟بحثمون به جدایی و وصال رسید.میگفت جدایی بهتر از وصاله.گفتم چرا؟گفت آخه هر وصالی یه جدایی به همراش میاره...

از شما چه پنهون.منم باهاش موافقم،چون هم طعم جدایی رو چشیدم هم طعم وصال رو.به همین دلیل فکر میکنم جدایی بهتره چون توی جدایی آدم هرکجا که باشه با یاد یارش خوشه ولی وصال دل آدم رو خوش میکنه و همین که میای عادت کنی دوباره جدایی میرسه.شاید بعضیا هم نظرشون این باشه که وصال خوبه....

نظر شما چیه؟

اصلا ولش کنید...

یکی انگار تو گوشم داره میگه:

آی دردفروش!جدایی و وصال رو میشه با هم جمع کرد.همون طوری که تو جمعش کردی.خدا نسبت به تو نزدیکه و تو ازش دوری...!

یا رفیق من لا رفیق له!

 

۹۳/۰۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۲)

یاصاحب الزمان...... سید موافقم صحبتتم اما بغیر یه استثنا که جدایش اونایی که اهلشنو داغون میکنه
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۳ محمدرضا بیات
فلسفیش کردی... قاطی کردم... نمیدونم
باید بهش فکر کرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی