دردفروشی

دردفروشی


پیام های کوتاه

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پنجره دوجداره

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ق.ظ
اگه فرصتى بهم بدن تا خونه دلم رو از نو بسازم،هیچ وقت واسش "پنجره دوجداره"سفارش نمیدم؛چون دوست دارم صداى نبض طبیعت رو با گوش دلم بشنوم...
۹۳/۰۹/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
جم

نظرات  (۱)

ولی پنجره‌ی دو جداره نمی‌ذاره حرارت قلبت سرد بشه!
پاسخ:
سلام 
از اینکه به وبلاگ بی ارزش من پا گذاشتید و این قدر بنده رو لایق دونستید که نظری بر مطلب بی ارزش بنده داشته باشید به خودم میبالم!
یه دنیا ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی